شاعر میفرماید
☺☻☺☻ مستراح حرف☺☻☺☻
روزای کـ....یری میگذدرن....

 ﺷﺎﻋﺮ ﺩﺭ ﺟﺎﻳﯽ ﻣﻴﻔﺮﻣﺎﻳﺪ : ﺩﺭ ﻛﻠﺒﻪ ﻣﺎ ﺭﻭﻧﻖ ﺍﮔﺮ ﻧﯿﺴﺖ ، ﺻﻔﺎ ﻫﻢ ﻧﯿﺴﺖ ، ﻣﺎﺳﺖ ﻧﯿﺴﺖ ، ﺭﻭﻏﻦ ﻧﯿﺴﺖ ، ع.ن.م ﻧﻴﺴﺖ … ﺍﺻﻦ ﻫﯿﭽﯽ ﻧﯿﺴﺖ !!!



نظرات شما عزیزان:

иiид
ساعت14:53---21 تير 1392
سلام چگونه ای؟
ببین
یه دخدره بود قبلا میومد میگف شماها جنده این ایطوری مینویسن؟ میگشت بااسم منو بقیه فحش میداد؟
اومده بود وب من زرزر بعد من ریدم بش گاییدمش پارش کردم چوب کردم تو کونش وبشو گاییدم ای دیشم گاییدم؟
اون یارو امرو اومده بود وب من میگف -خاطرات مجازیتو که خوندم نظرم عوض شده قبلا فحشم دادی بماند کی بود...لینکیدمت!-
منم یافتم که ای همون جندس
حواستون باشه کسی عه طرف من نیاد فوش موشی چیزی بده
اومد گف بیایین تبادل وبو عه ای کسشرا بگاش هواتم دارم
MMANISA92این ای دیشه بی پدر ج نمیده میخوام ای دیشو بگام
موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب:,
ارسال توسط

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی